[[Site/Publish_:_unsupportedBrowser]]

Ryhmät

Voit harrastaa liikuntaa monipuolisesti ryhmässä ja valita itsellesi sopivimmat tunnit. Räätälöimme terveysliikuntaa myös erilaisille kohderyhmille: työpaikat, yhdistykset, opiskelijat.


Kesällä ryhmät ovat tauolla. Aloitamme heti syyskuun alussa


FYSIOPILATES
Ihanteellista keskivartalon harjoittelua ja lihasten kohdevenyttelyä pilatesrullalla. Tehokas selkäkipuja vastaan - parantaa ryhtiä ja lisää selkärangan liikkuvuutta - rauhallinen tunti.
 Keskiviikkoisin klo17-18

 

FYSIOPUMP on tehokas lihaskuntotreeni levytangon kanssa kestovoimaperiaatteella. Se kehittää lihasvoimaa ja aerobista kuntoa. Voit valita itsellesi sopivat painot ja nauttia hauskasta tunnista. 
Maanantaisin 18.30-19.45

 

 KUNTOSALIRYHMÄ - tehokas lihaskuntotreeni Easy Line -kuntosali- laitteilla. Kiinteyttää lihaksia ja kehittää aerobista kuntoa.
Keskiviikkoisin klo 18.15-19.30

SENIORIRYHMISSÄ harjoitetaan nivelten liikkuvuutta, lihasvoimaa ja tasapainoa.

Kevyt Torstaisin 10-11.15
Keskitaso Keskiviikkoisin 10-11.15

Meillä käyvät Smartum ja Tyky-kuntoseteli  maksuvälineenä.


PAINONHALLINTARYHMÄ on Sydänliiton ja Diabetesliiton kehittämä ryhmämalli "pieni päätös päivässä". Uutta mallissa on valmentava ote, ravitsemuksen, liikunnan ja oppimispsykologian yhdistäminen. Saat eväitä elintapojen muutokseen ja painonhallintaan. Ryhmään mahtuu 12 jäsentä, se kokoontuu 20 kertaa. Suositeltava ryhmäläisten painoindeksi on 25 -34.
Sopimuksen mukaan

 

"On helpompaa ja mukavampaa pitää terve ihminen hyvässä kunnossa kuin korjata jo syntyneitä vammoja""On helpompaa ja mukavampaa pitää terve ihminen hyvässä kunnossa kuin korjata jo syntyneitä vammoja"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vanha viisaus pitää aina paikkansa: "vierivä kivi ei sammaloidu."Vanha viisaus pitää aina paikkansa: "vierivä kivi ei sammaloidu."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kuvat: Foto Braithwaite